مشاوره در آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه مهندسی کامپیوتر
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ای سهولت در آموزش انجام محاسبات دانشمندی با نام پاسکال ماشین حساب را ابداع کرد. اختراع ماشین حساب اولین گام و جهش برای ساخت کامپیوترهایی بود که امروزه بیش از 90 درصد امور دنیا به وجود آن بستگی دارد. تکنولوژی کامپیوتر امروزه مانند رود خروشانی در حرکت است و پیشرفت می کند و وجود فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر امروزه در سراسر دنیا باعث این پیشرفت است.پروژه

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

 

مهندسی یکی از مهم ترین تحقیقات در این زمینه است. مشاوره در آموزش انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر ، مشاوره نگارش پروپوزال مهندسی کامپیوتر و کمک به چاپ مقاله از جمله خدماتی است که سایت شریف یار به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد.


وقتی از کامپیوتر صحبت می کنیم منظور صرفا همین دستگاهی که با نام کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ می شناسید نیست. بلکه بحث مهندسی کامپیوتر بر روی علم و دانش کامپیوتر است. اینکه چگونه فرایندی به دست یک ماشین محاسبه گر سپرده می شود و نتیجه دلخواه را در خروجی ظاهر می کند. چه سخت افزار و نرم افزاری نیاز است تا به نتیجه مطلوب بتوان رسید.

اگر بخواهیم گسترده تر بنگریم ، کافیست مراحل پرتاپ و کنترل و هدایت یک ماهواره را در نظر بگیرید، نحوه قرارگیری آن بر روی مدار و تبادل اطلاعات با آن یا کاوشگرهایی که به کرات دیگر و اعماق فضا فرستاده می شوند. هیچکدام عملی نمی شد اگر علم کامپیوتر پیشرفت نمی کرد.
گرایش های مهندسی کامپیوتر

رشته مهندسی کامپیوتر دارای دو گرایش اساسی سخت افزار و نرم افزار است که هر کدام به شاخه های متعددی تقسیم بندی میگردند. در این مطلب فقط به معرفی گرایش ها می پردازیم.
گرایش سخت افزار

سخت افزارهایی که در گذشته وجود داشتند بسیار بزرگ و ابتدایی بودند به گونه ای که یک کامپیوتر در محیطی بیش از 100 متر مربع را اشغال میکرد، به مرور با استفاده از مهندسی سخت افزار قطعات روز به روز کوچکتر شدند و به جایی رسیدند که امروزه ما میتوانیم گوشی موبایل را در دستمان بگیریم در حالی که همین گوشی 1000 برابر بیشتر از آن کامپیوترهای اولیه سرعت و حافظه دارد. گرایش سخت افزار به دانشجو کمک میکند تا ارتباط بین سخت افزار ها را درک نموده و در تحصیلات بالاتر بتواند با تحقیق و مطالعه اقدام به ارائه مدلهای سخت افزاری جدید و با کارایی بالاتر نماید.

چشم انداز آینده سخت افزار به سمت نانو پردازنده ها پیش میرود. و امروزه حتی قطعات میکروسکوپی نیز تولید می شود. علم پزشکی امیدوار است که با پیشرفت تکنولوژی نانو مرزهای دانش را در هم شکسته و بسیاری از بیماریها را از این طریق درمان کرده و نواقص جسمی را برطرف سازند.
دروس‌ مشترک‌ در‌ گرایش ‌های‌ مهندسی کامپیوتر
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
شبکه‌ های‌ کامپیوتری‌ ، سیستم‌ های‌ عامل‌، کارگاه‌ عمومی‌، مبانی‌ کامپیوتر و برنامه ‌سازی‌، آزمایشگاه‌ کامپیوتر، معادلات‌ دیفرانسیل‌، فیزیک‌، ریاضی‌، ساختمان‌ های‌ گسسته‌، برنامه‌ سازی‌ پیشرفته‌ ، آمار و احتمالات‌ مهندسی‌، مدارهای‌ منطقی‌، طراحی‌ الگوریتم‌ ها، طراحی‌ و پیاده ‌سازی‌ زبان‌ های‌ برنامه‌ سازی‌، ریاضی‌ مهندسی‌، مدارهای‌ الکتریکی‌، ساختمان‌ داده‌ ها، زبان‌ ماشین‌ و برنامه‌ سازی‌ سیستم‌ ، مدارهای‌ الکترونیکی‌، ریز پردازنده‌، معماری ‌کامپیوتر.
دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ سخت‌ افزار

انتقال‌ داده‌ ها، سیگنال‌ ها و سیستم‌ ها، مدارهای‌ الکتریکی‌، طراحی‌ سیستم، کار آموزی‌، سیستم‌ های‌ کنترل‌ خطی‌، الکترونیک‌ دیجیتال‌.
گرایش نرم افزار

بدون وجود نرم افزارها عملاً سخت افزار هیچ کاری برای ما نخواهد کرد. هر سخت افزاری که ساخته می شود نیاز به یک برنامه برای کار دارد. این برنامه که توسط زبان دیجتال و ماشینی صفر و یک مانند 00 01 10 11 ترجمه می شود، عملکرد سخت افزار را تعیین و تعریف میکند. در این بین برای اینکه کاربر نیز بتواند ارتباط لازم با کامپیوتر را برقرار نماید میبایست با استفاده از یک واسط نرم افزاری این عمل صورت گیرد.

مهمترین بخش نرم افزار سیستم عامل است. سیستم عامل ارتباط کامل بین سخت افزارها برقرار نموده و از طریق یک رابط کاربری ابزارهای لازم برای کاربر در دسترس وی قرار می دهد. در گرایش نرم افزار دانشجو با برنامه نویسی و مراحل تولید نرم افزارها آشنا شده و با زیرساخت و نحوه کار و ارتباط دنیای دیجیتالی آشنا میگردد. در مدارج بالاتر دانش آموختگان می توانند طراحی و تولید نرم افزارهای جدید تولید و به بازار ارائه دهند.
دروس تخصصی گرایش نرم افزار

پروژه‌ نرم‌ افزار، کارگاه برنامه سازی، کار آموزی‌، شبیه‌ سازی‌ کامپیوتری‌، مهندسی‌ نرم‌ افزار، ذخیره‌ و بازیابی‌ اطلاعات‌ ، پروژه‌ آزمایشگاه‌ سیستم‌ عامل‌، پروژه‌ آزمایشگاه‌ پایگاه‌ داده‌ ها، اصول‌ طراحی‌ و ساخت‌ کامپایلرها، اصول‌ طراحی‌ پایگاه‌ داده‌ ها، تحلیل‌ و طراحی‌ سیستم‌ ها.
بازار کار مهندسی کامپیوتر

وسعت و شاخه های بسیار زیاد رشته مهندسی کامپیوتر برای هر ذائقه و استعدادی کار پیدا می شود. البته با توجه به تلاش و میزان یادگیری و کسب تجربه هر مهندسی کار متناسب با آن نصیبش خواهد شد. یکی از عمده مزایای مهندسی کامپیوتر تبدیل شدن فرد از یک کارمند به یک کارآفرین است. اگر شخص کمی خلاقیت داشته باشد و پشتکار را نیز پیشه کند، مطمئناً با ارائه یک طرح جدید و کاربردی دیگر نیاز به کار کردن برای کسی نخواهد داشت. بعنوان مثال کسی که فارغ التحصیل رشته نرم افزار است بدون شک بعد از پایان تحصیلات باید بتواند یک برنامه حسابداری بنویسد، و تولید نرم افزارهایی از این دست، که با مبالغ بالایی نیز فروخته می شود. بنابراین در رشته مهندسی کامپیوتر مشکل شغلی وجود نخواهد داشت.

مهندسی کامپیوتر، علم ترکیبی از مهندسی برق و علوم کامپیوتر است که مورد نیاز توسعه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتری می باشد. این رشته ی فنی مهندسی، علاوه بر نحوه عملکرد کامپیوتر های شخصی ، بر اینکه آن ها چطور در مقیاس بزرگتر یکپارچه شوند، متمرکز  می شود. مهندسین کامپیوتر به طراحی و ساخت نرم افزار و سخت افزار رایانه مانند طراحی میکرو کنترلر ها، میکرو پروسسورها ، طراحی مدار  و نوشتن انواع نرم افزارها می پردازند و بر تحلیل و حل مسائل مربوط به رایانه مسلط هستند. از فعالیت های معمول  مهندسین کامپیوتر نوشتن نرم افزار ، طراحی چیپ های VLSI   ، طراحی سنسورهای آنالوگ ، طراحی برد مدار مجتمع ، طراحی سیستم عامل ها می باشد . مهندسین کامپیوتر با درکی که از سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر دارند قادر هستند تا بهترین راه حل را انتخاب نمایند.
حوزه های مهم فنی در رشته مهندسی کامپیوتر

    امنیت سایبری
    شبکه سازی
    طراحی خودکار
    هوش ماشین
    نرم افزار کامپیوتر
    پزشکی
    سیستم های تعبیه شده

گرایش های تخصصی رشته کامپیوتر در مقطع ارشد

    مهندسی کامپیوتر- نرم افزار
    مهندسی کامپیوتر-سخت افزار
    هوش مصنوعی
    معماری کامپیوتر
    الگوریتم و محاسبات

فهرست موضوع پروژه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
فهرست موضوع پروژه کارشناسی ارشد کامپیوتر و نرم افزار
فهرست موضوع پروژه کارشناسی ارشد معماری سیستم ها
فهرست موضوع پروژه کارشناسی ارشد هوش مصنوعی
دانلود نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
نمونه پروپوزال مهندسی کامپیوتر
دانلود نمونه پروژه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
 نمونه پروژه مهندسی کامپیوتر – نرم افزار
خدمات سایت شریف یار در زمینه مشاوره آموزش انجام پروپوزال و پروژه مهندسی کامپیوتر
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
    کمک به جستجو مقالات معتبر برای انتخاب موضوع پروژه مهندسی کامپیوتر
    مشاوره نوشتن پروپوزال مهندسی کامپیوتر
    کمک به آموزش انجام پروژه های کلاسی رشته مهندسی کامپیوتر
    مشاوره در آموزش انجام پروژه کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
    کمک و مشاوره تحلیل آماری پروژه مهندسی کامپیوتر
    مشاوره نوشتن مرور ادبیات و فصل دوم (2) پروژه مهندسی کامپیوتر
    مشاوره و کمک در آموزش انجام فصل چهار (4) پروژه مهندسی کامپیوتر
    کمک به نوشتن نتیجه گیری و فصل پنجم (5) پروژه مهندسی کامپیوتر

مشاوره آموزش انجام پروژه مهندسی کامپیوتر در سایت شریف یار
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
سایت شریف یار فعال در زمینه مشاوره آموزش انجام پروژه ارشد مفتخر است اکنون با همکاری بسیاری از اساتید و فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در کلیه گرایش ها در مقاطع ارشد و دکتری به مشاوره آموزش انجام پروژه مهندسی کامپیوتر بپردازد. شما دانشجوی عزیز برای دریافت مشاوره و  درخواست سفارش مشاوره آموزش انجام پروژه مهندسی کامپیوتر از طریق لینک سفارش مشاوره پروژه اقدام نمایید و یا فرم خلاصه شده زیر را تکمیل فرمایید. ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.
اخبار صفحه اصلی شریف یار, وبلاگ شریف یارانتخاب موضوع پایان نامه ارشد عمران سازه, انجام پایان نامه عمران, انجام پایان نامه, انجام پایان نامه IT, انجام پایان نامه ارشد عمران سازه, انجام پایان نامه عمران, انجام پایان نامه عمران سازه, انجام پایان نامه فناوری اطلاعات, انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران, انجام پایان نامه کارشناسی ارشد عمران سازه, انجام پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر, انجام پایان نامه کامپیوتر, انجام پایان نامه مهندسی عمران, انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر, انجام پروژه دانشجویی عمران, انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر, انجام پروژه های دانشجویی عمران, انجام پروژه های دانشجویی کامپیوتر, انجام سمینار ارشد کامپیوتر, انجام سمینار کارشناسی ارشد عمران, پابان نامه عمران, پایان نامه IT, پایان نامه ارشد, پایان نامه ارشد عمران سازه, پایان نامه ارشد عمران مدیریت ساخت, پایان نامه پردازش تصویر, پایان نامه داده کاوی, پایان نامه رشته کامپیوتر, پایان نامه فناوری اطلاعات, پایان نامه کارشناسی ارشد عمران سازه, پایان نامه کامپیوتر, پروپوزال IT, پروپوزال فناوری اطلاعات, پروپوزال کامپیوتر, پروژه برای رشته کامپیوتر, پروژه دانشجویی کامپیوتر, پروژه در مورد کامپیوتر, پروژه رشته کامپیوتر, پروژه کامپیوتر, پروژه های رشته کامپیوتر, پروژه های کامپیوتری, دانلود سمینار کارشناسی ارشد کامپیوتر, رشته عمران, رشته کامپیوتر, رشته مهندسی عمران, رشته مهندسی کامپیوتر, علوم کامپیوتر, عمران, کامپیوتر, کنفرانس کامپیوتر, کنفرانس های کامپیوتر, مدیریت پروژه عمرانی, مشاوره ارشد عمران, مقالات کامپیوتر, مقاله رشته کامپیوتر, مقاله های رشته کامپیوتر, مقاله و پایان نامه دانشجویی, مهندسی عمران, مهندسی کامپیوتر, موضوع پایان نامه IT, موضوع پایان نامه ارشد عمران سازه, موضوع پایان نامه ارشد عمران مدیریت ساخت, موضوع پایان نامه ارشد کامپیوتر, موضوع پایان نامه ارشد کامپیوتر شبکه, موضوع پایان نامه عمران, موضوع پایان نامه عمران سازه, موضوع پایان نامه عمران مدیریت ساخت, موضوع پایان نامه فناوری اطلاعات, موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد عمران سازه, موضوع پایان نامه کارشناسی کامپیوتر, موضوع پایان نامه کامپیوتر, موضوع سمینار کارشناسی ارشد کامپیوتر, نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد کامپیوتر

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com





:: موضوعات مرتبط: new ns2-ns3 , ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: